Tuesday, September 4, 2012

Kelab Fixie

Posted by Unknown at 3:00 AM

RM12.00 / RM14.00
987-967-365-122-1

Idea penubuhan Kelab Fixie bermula daripada Nabil. Semuanya keraja dia tidak puas bermain dengan Fixienya ketika cuti sekolah lepas. Dia sedar yang kelab itu tidak seperti kelab lain yang sememangnya sudah lama wujud di sekolahnya. Kata Cikgu Ery, untuk menubuhkan Kelab Fixie, dia perlukan 30 orang ahli dan Nabil mahu semua ahlinya lelaki. Kenapa? Mudah saja jawapannya. Ini kelab elit jadi dia boleh buat apa saja syarat.

Kepada presiden kelab yang terhormat. Minta perhatian agar pihak tuan mempertimbangkan permohonan Kelab Fixie dibuka untuk ahli perempuan. Elakkan bersikap prejudis dan diskriminasi terhadap kaum wanita. Sila pertimbangkan.
Yang benar,
Huda

Keadaan menjadi sedikit sulit kerana sehingga ke pertengahan tahun bilangan ahli masih tidak mencukupi. Kemungkinan besar kelab mereka akan dibubarkan sedangkan jadual tahunan untuk aktiviti tahunan sudah lama siap dan impian mereka untuk mengayuh sehingga ke Banjaran Titiwangsa adalah impian mereka semua. Apakah mereka akan menerima ahli perempuan dan mampukah ahli perempuan ini mengayuh sejauh mungkin seperti mereka?

0 comments:

Post a Comment

 

Dunia Celik FP Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei